2012 m. balandžio 12 d., ketvirtadienis

Susipažinkime :)

  Sveiki! 

  Aš esu Irena. Man 22 metai. Esu gimusi mažame Eišiškių miestelyje, tačiau šiuo metu gyvenu Vilniuje. Nuo mažens domiuosi pasaulio grožiu, mokausi pažinti kiekvieną jo detalę ir atrasti jame save. Daug metų nežinojau kas esu ir ko iš šio pasaulio noriu. Besimokydama mokykloje mėgdavau kurti namų interjerą, paišyti paveikslus, drabužių eskizus. Svajojau tapti dizainere, tačiau aplinkybės susiklostė taip, kad įstojau į visai kitą, bet tuo pačiu labai panašia profesiją - miestų inžineriją. Studijų metu sužinojau apie didžiausia mano aistrą - fotografavimą. Fotografavau viską, visur ir visada. Supratau, kad joks kitas užsiėmimas neteikia man tokio džiaugsmo ir pasitenkinimo. Ir štai, Jūs matote viso to vaisių - FOTOGRAFAVIMAS tai mano gyvenimas!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą